Dyka är min grej

Att jag inte fattat det tidigare, jag tror att jag är född till att dyka :-), det går inte att beskriva känslan. Men det känns som att sväva i rymden - eller som i en fantasivärld. Alla färger, mjuka koraller, hårda koraller, fiskar, ormar, räkor, bläckfiskar, sjöhästar och även andra dykare man stöter på där nere - det gör mig hänförd! Förtrollad!

Tänk att vi kom iväg även idag på en dyktripp, fantastiskt! Man ska inte dyka 18 timmar innan man ska flyga, men vi klarar oss med god marginal inför hemresan!

Vi träffade även på skåneparet som var med vid förra dyket och de ska också åka hem imorgon, vi bokade in en öl på Krabis flygplats.

PS. Jag tänker på alla dessa resor vi gjort och jag har nöjt mig med att snorkla. Jag har gått miste om så mycket...

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: B

låter härligt :D

2010-05-25 @ 14:37:58
URL: http://bonniep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0